niedziela, 17 lutego 2013

Kolejna porcja haseł

Wpadłam już w rytm dodawania recenzji, gdy monitor odmówił posłuszeństwa. Poszedł do naprawy, a ja mam zastępczy. W sumie niewiele lepiej działający niż tamten, ale cóż... Jutro dodam recenzję książki "Idealnie dobrani", a dziś dodaję parę ciekawych haseł.

joeden jej und lilly machen hexy - Yhm...

siódme niebo ian somerhalder wymyśl i zapisz niezwykłe czardziejskie zaklęcie - Niezłe połączenie.

osioł bez zębów - Na co komu coś takiego?

lemanski na bischopie w barcelonie - Hmm... Ktoś trafił tu chyba tylko poprzez autorkę Czarnych Kamieni. Ktoś też trafił szukając wierszy Bishop.

filmy monster high,polowanie na lalki high i la la lopsy - Trzy w jednym. Cokolwiek jest to ostatnie.

zaklęcie na zagubione dusze - Ktoś zna?

czarne kamienie ekranizacja - Oby nigdy. Naprawdę to chyba jedyna ekranizacja jakiej nie chciałabym widzieć.

aragorn otwiera drzwi - Ach, od razu staje mi przed oczami ta scena z filmu. Ale niestety, jej kadru u mnie nie ma.

blizz iara - I tak się zastanawiam... Kto szukał was obu, czy piszecie coś razem? Bo czemu ktoś trafił tutaj to jeszcze rozumiem.

łańcuchy śpiewak myszków - Przyznam, że dość intrygujące połączenie. Aczkolwiek niezrozumiałe.

gobelin jak zrobić - Już było jak robić, potem oprawiać i znowu jak robić? Ale jak już ktoś wspomniał, aż dziwne, że ktoś się jeszcze tym zajmuje.

noze miecze z filmu gra o tron - Nie czytałam, nie oglądałam. Ale zabawnie było jak szukając Władcy Pierścieni byłam w antykwariacie i spytałam tylko o "Powrót Króla". Sprzedawca sądził, że chodzi o Grę o Tron właśnie... Czyżby jakiś tom nosił ten tytuł?

osioł przed komputerem - Najnowsze hasło, świeżo odkryte. I... wyobraźnia niemal zawodzi, naprawdę :)

8 komentarzy:

  1. Zabawne te niektóre hasła ;) Drugi tom sagi Martina nosi tytuł "Starcie królów", może dlatego sprzedawcy się pomieszało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jak dodajesz hasła ;> Można się nieźle pośmiać. Osioł bez zębów - wyobraziłam sobie tak tego ze Shreka, biedaczysko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widocznie sprzedawcy skojarzyło się ze "Starciem królów".

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się, czego oni szukali...

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem ciekawa, kto szukał na necie ich obu, to nie byłam ja:p
    Ps. Serdecznie zapraszam na nowy rozdział Gorącej Krwi:) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te hasła, zawsze można się pośmiać

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tymi gobelinami, to ktoś naprawdę kręćka dostał. Osioł przed komputerem też fajne. :)

    OdpowiedzUsuń

"Czas przemija, wypowiedziane słowo pozostaje..."