środa, 24 kwietnia 2013

Stooosik! :)

Przybyły nowe nabytki. Tyko niestety o jeden mniej - brak Mostu Marzeń, który niestety, mimo że pierwotnie był dostępny, później okazało się, że jednak jest problem. Żal mi książki, ale kupię później :)

Dostałam nawet przydatny gratis w postaci pudełeczka po lewej - kremu do depilacji. A niby księgarnia ;)

A tu lepsze ujęcie samych książek. 

1. Michael Vey. Więzień celi nr 25 - Ponad tydzień zwlekałam z pójściem "z wirtualnym koszykiem do wirtualnej kasy", bo czekałam, aż pojawi się Vey do kupienia. Na szczęście, doczekałam się :)
2. Prymuska - trzeci tom Broszki, autorstwa Ewy Bagłaj. Mam sentyment do tych książek, lubię je i cieszę się, że wyszedł trzeci tom. Szczerze mówiąc, nie wierzyłam, że będzie.
3. Sevile. Magia i miłość - Cóż, nie przepuściłam okazji, by poznać, co też Kobra tam powypisywała ;P
4. Kto wiatr sieje - Aczkolwiek ta książka jest mamy. Sama chciałabym też przeczytać tę serię, ale jeszcze nie teraz.

Ja podoba się stos? Widzicie coś dla siebie? :)

A na koniec dodam, że tym razem zakupy zrobiłam na stronie

26 komentarzy:

  1. Mam całą sagę o Dollangangerach, ale jeszcze jej nie czytałam. Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosik prezentuje się bardzo ładni. Niestety nic nie czytałam, ale za całą serię "Kwiatów na poddaszu" mam w planach się niedługo wziąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnego czytania tego stosiku :-) Ja czytałam jak dotąd dwie części sagi Virginii C. Andrews, ale i na "Kto wiatr sieje" przyjdzie kolej.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Kwiaty na poddaszu" i Michaela Veya mam w planach! "Sevile. Magia i miłość" czytałam, bardzo przyjemna książka, pochłania się ją w ekspresowym tempie. :)
    Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie chciałabym przeczytać oprócz książki "Prymuska". Nie słyszałam do tej pory o tej książce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Broszka jest mało popularna, ale naprawdę ciekawa, polecam :)

      Usuń
  6. Miłego czytania ;) "Kto wiatr sieje" ma intrygującą okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, żadnej z tych książek, ale życzę miłego czytania. Krem do depilacji :) Nigdy nie spotkałam się jeszcze z takim gratisem książkowym :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Już myślałam, że ten gratis jest przy egzemplarzach recenzenckich i chciałam się zapytać, czy go też będziesz musiała zrecenzować. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że zakupiłaś "Sevile". Mam nadzieję, że się nie przerazisz xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja też ;P Na razie przeczytałam tylko opis, podziękowania, dedykację i prolog. I stwierdziłam, że na żywo okładka wygląda lepiej niż na zdjęciach:) Ale jutro wezmę ją do pociągu i będę czytać :)

      Usuń
  10. Krem do depilacji? To panom pewnie wysyłają do golenia :D
    A ze stosiku to raczej nic dla mnie, ale zaczekam na recenzje, nuż coś zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też czekam na Most marzeń, choć po słabszej od Sebastiana Belladonnie nieco się martwię o kierunek, w jakim może pójść ta historia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta pierwsza pozycja brzmi ciekawie. Czytaj i recenzuj;)
    Ps. Serdecznie Cię zapraszam na nowy rozdział Gorącej Krwi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć! Zamówiłaś u mnie szablon. Mam takie pytanie, a mianowicie w jakich kolorach ma on być? Przeczytałam Twoje zamówienie chyba z milion razy i nie znalazłam żadnej wzmianki o kolorach. Odpowiedź wyślij jak najszybciej na: yourdarling98@gmail.com .
    Pozdrawiam, Effey.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam żadnej z pozycji, jednak czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam niczego, chociaż książki wyglądają naprawdę kusząco. Za jakiś tydzień dostanę mój własny stosik, już nie mogę się doczekać:D Chociaż i tak za czytanie wezmę się dopiero za jakiś miesiąc...
    Chętnie przeczytam recenzje zamówionych przez Ciebie książek. A krem... a to niespodzianka:D
    Dawno mnie nie było, buziaki dla Ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja też mam nowych książek, a czasu brak, bo matura :/ Przeczytałam tylko Sevile, bo krótkie i do pociągu wzięłam.

      I ja bardzo się cieszę, że jesteś ponownie, bo już daaawno cię tu nie widziałam ;*

      Usuń
  16. To jest trzeci tom Broszki ??? naprawdę ??? nie pomyliłaś się czasem ?;) Dzięki za ten wpis! Uwielbiam Broszkę i Dublerkę. też byłam pewna że na tej drugiej się zakończy... a tu proszę:) Jest jednak sprawiedliwość na tym świecie ! ;)) A gdzie kupiłaś tą Prymuskę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak jest sprawiedliwość :) Stronę, gdzie kupiłam, podałam na końcu notki, ale jest też dostępna na stronie Empiku czy Matrasu.

      Usuń
  17. Ładny stosik, ale żadnej z tych książek nie znam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o takich prezentach gratisowych - może powinnam robić zakupy na tej samej stronie? ;)

    OdpowiedzUsuń

"Czas przemija, wypowiedziane słowo pozostaje..."