niedziela, 15 kwietnia 2012

[061] "Idealny chłopak" Kate Brian

Autorka: Kate Brian
Wydawnictwo: Amber
Stron: 216

Isabelle to piękna, zdolna, bystra dziewczyna. Jednak chłopak, z którym jest, wiecznie ją zawodzi, a ona zawsze go przyjmuje po każdym kolejnym rozstaniu.

Jej przyjaciółki Lane i Vivi postanawiają, że koniec z tym. W tajemnicy tworzą postać idealnego chłopaka na MySpace i proszą młodszego brata Vivi, aby zagadał do Isabelle jako Brandon. Ta łapie przynętę. Świetnie dogaduje się z Brandonem, a dziewczyny pilnują aby za bardzo nie myślała o wybaczeniu i powrocie do byłego chłopaka. Wkrótce jednak bal maturalny i Isabelle potrzeba partnera. Przekonują więc chłopaka, Jonathana, aby udawał wirtualnego przyjaciela Isabelle.

Czy Jonathan dobrze zagra rolę wirtualnego Brandona, w którego wciela się Marshall, brat Vivi? A może Isabelle zorientuje się w podstępie? Czy na pewno bohaterowie ulokowali dobrze swoje uczucia?



***

Zadziwiam się. Zwykle nie lubię tak typowo młodzieżowych książek, a jednak ta mi się bardzo spodobała. Najpierw zainteresował mnie opis na jednym z blogów. Gdy zobaczyłam ją w swojej bibliotece od razu wypożyczyłam i szybko przeczytałam.

Książka pokazuje, że do prawdziwego szczęścia nie trzeba ideału. Przy okazji książka pokazuje też, że nie można bać się i ukrywać swych uczuć. A także, że pomaganie na siłę przyjaciółce... Nie do końca jest dobre. W książce jest wszystko, od lekkiej intrygi do niespodziewanych romansów. Koniec książki troszkę zaskakuje, choć liczyłam na takie zakończenie. Kilka drobnych wzmianek w książce naprowadzało co, gdzie i jak. Dobra lektura dla młodzieży, trochę pouczająca, świetna, aby nudny wieczór zamienić w interesującą przygodę z lekturą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Czas przemija, wypowiedziane słowo pozostaje..."