niedziela, 15 kwietnia 2012

Wyniki losowania

Do wygrania była jedna książka "Obiecaj mi" od Wydawnictwa Znak. Któż wygrał? Na początek kilka zdjęć :)



Zgłosiły się aż 53 osoby :) Mniej więcej 2x więcej niż przy pierwszym konkursie. Przesłaliście mnóstwo różnych ciekawych cytatów, pochodzących z wielu książek: od Biblii, po wiele cytatów od Sparksa czy Coelho, a nawet z Harry'ego Pottera i książek Cassandry Clare :)

Przykro mi jednak, że jedna osoba miała mnie za idiotkę i wysłała aż 5 zgłoszeń, pod rząd, z kilkoma cytatami i różnymi meilami. Żadna siła nie zmusi mnie do uwierzenia, że w 10 minut zgłosiło się 5 różnych osób, o nie. Osoba ta została zdyskwalifikowana.

Wszystkie karteczki z nickami ładnie poskładałam i wrzuciłam do "maszyny losującej".



I... losowanie! A zwyciężczynią została...


Ola123

Gratuluję :)

Skontaktuję się zaraz ze zwyciężczynią. Jeśli nie otrzymam odpowiedzi w ciągu trzech dni, zrobię drugie losowanie.

***
A na koniec, specjalnie dla Inscriptum, zdjęcie moich kociąt. Nie wylosowałam Cię, ale może przy kolejnym konkursie? Do trzech razy sztuka :)


Felix akurat zdążył na mnie popatrzeć, zastanawiał się pewnie, czemu mu drzemkę przerywam. Anetka za to się mną nie przejęła i dalej smacznie spała ;)

***
To chyba wszystko na dziś... Książkę już kończę, więc jutro powinna ukazać się recenzja. Choć to zależy. Trzymajcie kciuki, jutro podejście nr 2 do prawka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Czas przemija, wypowiedziane słowo pozostaje..."