niedziela, 15 kwietnia 2012

Konkurs urodzinowy

Witajcie!
Dziś mijają dwa latka jak założyłam ten blog. To kuzynka namówiła mnie do prowadzenia bloga, a ja pomyślałam "No dobra, niech będzie". Nie wiedziałam o czym pisać, wymyśliłam książki, bo je lubiłam najbardziej. Początki były, krótko mówiąc, żałosne. Nie było nawet recenzji, były krótkie opisy książki. Czytelników też nie było, poza wspomnianą kuzynką.

Potem wpadła Alice, potem Natalia, wiernie komentująca do dzisiaj, a potem wszyscy pozostali. Jedni trwają tu nadal, inni dawno opuścili ten blog/blogowy świat. Moje opinie poprawiły się, z czasem zmieniły się w recenzje, a blog z recenzjami książek naprawdę zaczął przypominać blog z recenzjami książek :) Udało mi się nawet nawiązać współpracę z kilkoma wydawnictwami.

Dziękuję Wam wszystkim, że jesteście ze mną. A dzięki szczęśliwemu przypadkowi... mam dla Was konkurs! Jedna z moich książek, a dokładnie ostatnio recenzowany "Zagubiony heros" powędruje do szczęśliwca, który odpowie na dwa proste pytania.

1. Wymień głównych bohaterów książki "Zagubiony heros".
2. Czyimi dziećmi byli główni bohaterowie poprzedniej serii Ricka Riordana, Percy i Annabeth? (Chodzi o bogów)

Myślę, że pytania banalne, a więc na koniec kilka potrzebnych informacji:
- odpowiedzi przesyłajcie na adres justyna10@poczta.neostrada.pl o tytule Konkurs lub podobnym
- czas konkursu - hmm... do 25 lipca, ewentualnie dłużej, ale mam nadzieję, że będzie na tyle chętnych, by było między kim losować
- wynik losowania będzie dzień później
- będzie mi bardzo miło, jeśli rozsławicie konkurs tym bannerkiem, jednak nie jest żaden wymóg



Powodzenia!

*

Przedłużenie do 31 lipca, na prośbę Juliette.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Czas przemija, wypowiedziane słowo pozostaje..."