niedziela, 15 kwietnia 2012

Top 10.Dziesięć ulubionych bohaterek filmów i seriali!


Top 10
to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.




Dziś przyszła pora na... Dziesięć ulubionych bohaterek filmów i seriali!

http://kreatywa.blogspot.com/

***
Zaznaczam, że w żadnym Top nie ustawiam nikogo od najlepszych czy w jakikolwiek inny sposób. Kolejność zawsze przypadkowa.

1. Angelina Jolie jako Lara Croft i Pani Smith
To jedna aktorka, więc nie będę rozdrabniać na dwie pozycje. Za te dwa filmy, za odegrane postacie, lubię aktorkę najbardziej.
 

2. Fiona
Bo nikt nie powiedział, że filmy nie mogą być animowane. I pal licho, że mam 18 lat, kocham "Shreka" i uwielbiam postać Fiony.



3. Sandra Bullock jako Gracie Hart
Za policjantkę w Miss Agent.


4. Julia Roberts jako Vivian Ward
Za film, który razem z mamą kochamy oglądać - Pretty Woman.


5. Helena Bonham Carter jako Bellatrix Lestrange
Każda jej rola, jaką widziałam, jest grana przez nią z perfekcją. Jednak pamiętając, że wybieram w końcu postacie filmowe nie aktorki, wybieram tę postać, którą zagrała kilkakrotnie.


6. Mandy Moore jako Jamie Sullivan
Czyli rola w "Szkole uczuć". To pierwszy film z jej udziałem jaki oglądałam i cały czas robi na mnie wrażenie. I film i rola.
 
 
7. Zoe Saldana jako Neytiri
Czyli bohaterka "Avatara". Uwielbiam film i tę postać.


8. Joanna Brodzik jako Magdę Miłowicz
Jeden z seriali polskich, który obejrzałam od początku do końca. Obecne seriale oglądam przez kilka odcinków, a potem wystarcza mi przeczytać opis z gazety, aby być na bieżąco. Dlatego prędzej oglądam filmy... Ale przygody prawniczki wciągnęły mnie na wiele miesięcy.


9. Agnieszka Dygant jako Niania Frania, a więc Franciszka Maj
Nasza wersja Niani była lepsza od oryginału, właśnie dzięki tej aktorce. I każdy odcinek oglądałam z przyjemnością.


10. Holly Marie Combs, Alyssa Milano, Shannen Doherty i Rose McGowan jako Piper, Pheobe, Prue Halliwell i Paige Matthews.
Wszystkie cztery w jednym, bo Czarodziejki to jedna całość, każdą bardzo lubiłam. W końcu z jakiegoś powodu obejrzałam całe osiem sezonów po dwadzieścia kilka odcinków. I nie przegapiłam żadnego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Czas przemija, wypowiedziane słowo pozostaje..."