niedziela, 15 kwietnia 2012

One Lovely Blog Award




Zasady:
- napisz u siebie podziękowania i wklej link blogera, który cię nominował,
- napisz o sobie siedem rzeczy,
- nominuj szesnaście innych, cudownych blogerów (nie można nominować osoby, która cię nominowała),
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.

Jak pisałam niektórym, nie chciałam brać w tym udziału. Za dużo tych notek specjalnych, a zabawa tak podobna do poprzedniej. Ale ponieważ dużo osób mnie nominowało - postanowiłam jednak wziąć udział, a teraz się zastanawiam kogo nominować, jak już tylu zostało nominowanych, hmmm...

Do zabawy zaprosili mnie:
Agata
Gabrielle_
Diana xD
Annalynne
Meme
KamCia

Dziękuję :) (mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam)

Dobrze, najpierw te 7 rzeczy, tak by się nie powtarzać z poprzedniej zabawy:

1. Z radością oznajmiam, że mam nowego koteczka. Został nazwany Simba, choć u mnie tylko psy reagują na imię. Koty mają poza głównym tyle ich, że reagują tylko na "kici, kici":)



Moja kicia w altanie, wśród kwiatów. Muszę dodawać, że część doniczek już zwiedzała podłogę?

2. Moim marzeniem jest pojechać do Egiptu lub innego ciepłego kraju. Ciekawią mnie piramidy, Sfinks czy te ciepłe morza :)

3. Lubię jeździć nad polskie morze, bo wtedy mogę się spokojnie opalać. I od kilku lat zawsze robię sobie tatuaż z henny - trzyma około dwóch tygodni i to mi wystarcza.

4. Nie lubię szminek, nie przepadam też za błyszczykami, bo sklejają mi usta i ja je po 5 minutach zdążę zlizać. Moim ulubionym kosmetykiem do ust jest balsam Tisane.

5. Kiedyś miałam włosy prawie do pasa. Ścięłam je trzy lata temu i teraz mam fryzurkę wycieniowaną, trochę sięgającą za ramiona. Jak patrzę na dawne zdjęcia zastanawiam się skąd brałam cierpliwość do ich mycia i czesania :) Ale myślę, że to głównie dlatego, że nie zdawałam sobie sprawy, że są aż tak długie.

6. Czeka na mnie kilkanaście książek i własne opowiadanie, a ja każdy wieczór spędzam grając w internetową grę MMORPG wspólnie z przyjaciółką. Obiecuję poprawę! :)

7. Wymyślcie coś za mnie xD

Ach i jeszcze nominacje. Kilka pierwszych rzutów będzie od razu: Agatko, czuj się też nominowana :)

1. Natalia
2. Inscriptum
3. Klaudia
4. Chasm
5. Xx Zaczytana xX
6. Czekoladowa
7. Juliette (zawieszony, ale zasługujesz,
by cię nominować. Może jak wrócisz...)
8. Katee
9. Lily
10. Łędina
11. Lena173
12. Violy
13. Sujeczka
14. Jungra
15. Mery
16. Shadow

Kolejność przypadkowa, no może poza dwoma pierwszymi ;)

Pamiętajcie o konkursie i poprzedniej recenzji, bo wiem, że ją zakrywam tym postem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Czas przemija, wypowiedziane słowo pozostaje..."