niedziela, 15 kwietnia 2012

Top 10. Dziesięciu pisarzy, którzy powinni wydać nowe książki!

Top 10
to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.




Dziś przyszła pora na... Dziesięciu pisarzy, którzy powinni wydać nowe książki!

http://kreatywa.blogspot.com/

***

1. J. K. Rowling
Ale nie kontynuację Pottera. Chętnie przeczytałabym jakąś jej nową powieść. Ciągnięcia na siłę pierwszej serii nie wytrzymam, chyba że miałaby być to Wielka Encyklopedia, o której kiedyś wspominała. Ta jednak raczej nie dojdzie do skutku, a słyszałam, że Rowling pisze coś nowego. Oby ciekawego :)


2. Cecelia Ahern
Jeszcze nie przeczytałam wszystkich jej książek, ale mam szczery zamiar to zrobić. Uwielbiam jej lekkość łączenia ze sobą zwykłej obyczajówki z magią, co jak dla mnie jest idealną kompozycją.


3. Rick Riordan
Wciąż wydaje, wiem... Ale uwielbiam jego serie i cóż poradzić?


4. Stephanie Meyer
"Midnight sun" - czytałam te fragmenty, co wyszły do sieci. Mnie to obojętne czy to wyda, prawie to samo, co w "Zmierzchu", że inny punkt widzenia... Ale co innego "Intruz". Chciałabym przeczytać kontynuację, ale o niej ani słowa. Trzymam kciuki, aby się pojawiła.


5. Christopher Paolini
Ciężko mi się rozstać z "Dziedzictwem". W sumie nie pogniewałabym się o jakąś "Historię Alagaesii" czy o historię z przyszłości, gdzie Jeźdźców jest wielu...


6. Meg Cabot
Lubię tę autorkę, pisze młodzieżówki, lekkie, zabawne. Zwłaszcza, gdy trzyma się fantastyki - wtedy jest najciekawiej. I choć nic nie bije "Pośredniczki" to i tak czekam na jej książki.


7. Suzanne Collins
Za skąpe jest zakończenie "Igrzysk śmierci". A nawet jeśli nie kontynuację, to może coś nowego?


8. Rafał Kosik
Też cały czas pisze nowe książki, to fakt. Jednak liczę, że póki co nie zaprzestanie serii "Felix, Net i Nika". "Marsa" i pozostałych jeszcze nie czytałam, jeszcze nadejdzie pora.


9. Ewa Bagłaj
Ja chcę dalsze przygody Broszki, ot co. Czekam od dawna, musiałam umieścić więc to w tym spisie :)

Po lewej oczywiście, nie znalazłam innego.

10. Natalia
Nie mogę się powstrzymać. Ja wciąż czekam na Twoją książkę. Wierzę, że kiedyś coś wydasz ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Czas przemija, wypowiedziane słowo pozostaje..."