niedziela, 15 kwietnia 2012

"Klepanka" - notka specjalna

Zostałam klepnięta ;) Poniżej umieszczam więc odpowiedzi na pytania. Ponadto chciałabym zaznaczyć, że identyczna notka ukaże się także na moim opowiadaniu.

1. Zostałaś klepnięta. Otóż jedna z Twoich czytelniczek zgłosiła cię do klepnięcia, poniżej znajdziesz 10 pytań, odpowiedz na nie, a odpowiedzi dodaj w notce, bądź na jakiejś podstronie.
Klepnięta zostałam przez Agatę, z bloga czytamy-ksiazki.

2. Ukochane opowiadanie na Onecie? Możesz podać dowolną liczbę blogów, ważne byś podała adres, nick autorki/autora i mile widziane napisanie czegoś o blogu, ewentualnie o autorce bloga (niekoniecznie).
Uwielbiam każde te, które czytam, ale pierwsze miejsce bezkonkurencyjnie zajmuje Natalia z bloga goraca-krew i tajemnicze-blizny. W jej opowiadaniach akcja momentalnie wciąga czytelnika, wszystko jest opisane barwnie i szczegółowo. Ponadto na goracej-krwi notki ukazują się bardzo często, a zawsze są długie i dopracowane. Tylko pozazdrościć ;)

Muszę też wspomnieć o Alice z bloga history-about-renesmee. Choć blog zawieszony, a autorka nie daje już znaku życia (poza grafiką) to opowiadanie o Renesmee jest naprawdę godne uwagi. Styl autorki był specyficzny, w dużej mierze blog był nastawiony na refleksje. Jednak naprawdę dobrze się czytało i bardzo lubię ten blog.Mam nadzieję, że kiedyś zostanie reaktywowany.

3.Czy prowadzenie bloga z opowiadaniem jakoś wpłynęło na Twoje życie (np. czy rozwinęłaś swój talent, poprawiłaś się w ortografii, interpunkcji?).
Życie jakie było takie jest. Na pewno poprawiła mi się interpunkcja, z ortografią nigdy nie miałam specjalnych problemów. No i nauczyłam się pisać dialogi. Rozwinęłam wyobraźnię.

4. Czym jest dla Ciebie pisanie?
Miłą odskocznią od życia, które wymaga ode mnie więcej wysiłku niż moja pierwsza odskocznia od życia czyli czytanie książek. W końcu moje fantazje mogę przelać na papier. I bardzo się cieszę, gdy ktoś to docenia. Po prostu.

5. Dlaczego akurat taka tematyka?
Uwielbiam fantastykę i nie umiałabym pisać o "szarej codzienności". Wampiry były już przereklamowane, a mnie i tak bardziej ciągnie do światła ;) Więc padło na anioły. Któregoś wieczora naszła mnie wena, spisałam to co wymyśliłam na kartce, a kilka dni później zaczęłam pisać. Po kilkunastu rozdziałach odważyłam się opublikować na blogu. I jakoś to poszło.

6. Czerpiesz inspiracje z…?
Głównie własnej wyobraźni. Czasem jednak coś mi się spodoba w filmie czy książce i wtedy po mojej obróbce dołącza do opowiadania. Nie mylić tego z plagiatem, bo tym nie jest ;)

7. O czym marzysz najbardziej?
O wyciecze do Egiptu (no, może nie w obecnym czasie). Z bardziej nieprzyziemnych? Chcę być aniołem. Wracając jednak na ziemię? Chcę stworzyć w przyszłości szczęśliwa rodzinę. I o tym marzę najbardziej.

8. Chciałabyś:
Pisać jak: Ja. Ewentualnie tak umieć zainteresować świat jak Rowling czy Meyer.
Opisywać przyrodę jak: Kto tu ładnie opisuje przyrodę? Chyba Tolkien. Ech, sama nie wiem.
Opisywać uczucia jak: Cecelia Ahern
Mieć pomysły jak: Rowling, Meyer i Michael Grant razem wzięci

9. Z jakimi osobami (czytelnikami, autorkami opowiadań, które czytasz itd.) chciałabyś spotkać się na żywo? Poznać, porozmawiać?
Szczerze mówiąc... z nikim. Świat blogowy jest tym czym jest. Światem wirtualnym. Znamy się z blogów i tak o sobie myślimy jak się przedstawiamy. Nie chciałabym nikogo poznać w realu, wolę pozostać w blogowej sferze tajemniczości.

10. Boję się…?
Pająków, węży i tym podobnych gadów i owadów. Horrorów. Ciemności. Boję się krzywdy. Nie samej śmierci, ale krzywdy i cierpienia.

Na koniec musisz klepnąć kilka osób i je o tym powiadomić (od 3 do 10).
Więc będą to:
1. Deseline: zarzewie
2. Rahan: szeptem-szepcem
3. Keyu: selekcjanaturalna
4. Nieśmiertelna: krwawy-poemat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Czas przemija, wypowiedziane słowo pozostaje..."