niedziela, 15 kwietnia 2012

[027] "Ostatnia bitwa" C.S.Lewis

Małpa znajduje skórę lwa, i manipulując osłem Łamigłówkiem, ubiera go w tą skórę i każe udawać Wielkiego Lwa. Biedny strachliwy Łamigłówek czyni to. Małpa z pomocą osła, przekonuje wszystkich, że Aslan wrócił, i że jest z nich niezadowolony. Tworzy armię, chcąc zawładnąć Narnią i zdobyć władzę.

Na pomoc królowi Tirianowi przychodzą Eustachy i Julia, wezwani do tego świata. Siły Tiriana są żałośnie małe w porównaniu z wrogimi.

Czy uda im się pokonać wroga armię? Czy przybędzie pomoc? Jak zakończą się Opowieści z Narnii?




***

Żałuję tego zakończenia, jednak gdzieś w głębi duszy wiem, że jest ono właściwe. Szkoda mi jednej z bohaterek i jej losów - niestety nie wszystko zawsze jest happy. Mimo wszystko uważam tą serię za niezwykle wspaniałą.

1 komentarz:

  1. Ostatnia część nie była najlepsza, jednakże mi się podobała. Fakt - żal jednej z bohaterek, no ale cóż. Cała seria "Opowieści z Narni" podobała mi się. Zawsze przenosiła mnie do zupełnie innego świata. ;)

    OdpowiedzUsuń

"Czas przemija, wypowiedziane słowo pozostaje..."